Pagini

miercuri, 2 octombrie 2013

Pinochio - puzzle 3D :)

Azi intr-o vreme Matei umbla dupa mine sa facem odata ceva impreuna!
Hai mami! hai mami! sa facem ceva, amandoi, impreuna!
Si cum, intradevar, nu mai facusem de mult ceva impreuna, iaca ne-am pus pe treaba si am rezolvat un puzzle 3D - cumparat de mine acu 2 ani si uitat - tot de mine - in dulap - cu povestea lui Pinochio

Copii s-au jucat cu personajele pe langa mine si tati iar  pana ce noi l-am construit, ei aproape ca au si terminat de jucat povestea :)

Mi-au ramas cateva momente in care am reusit sa fotografiez, mai mult de dragul "piesei de teatru" - cum a numit-o Matei - care mai mult ca sigur va sfarsi adunata intr-o punga in maxim 3 zile.

Vorba lui Stefan, sa facem poze - sa avem amintire pe cand vom creste mai mari.















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumim de trecere!Thanks for visiting!